2008年9月28日星期日

Way Back Into Love

Way Back Into Love


重新遇上爱?
这句话是怎么个意思呢?

我一个朋友说,是给失恋的人...
重新去爱的动力。
也有朋友说,是给没有勇气的人...
努力去找寻爱的感觉。

All I want to do is find a way back into love

I can't make it through without a way back into love


似乎,爱就变成了无可取代的...







偏偏...
对我来说,我却比较喜欢这首歌给我的心情。
它不会让我思考很多...也不会是一个转折...
它莫过于,很直接的就说了我要的那种美丽。

那种美丽,就是最自然的~
流露在心...



I've been looking for someone to shed some light
Not somebody just to get me through the night
I could use some direction
And I'm open to your suggestions



There are moments when I don't know if it's real
Or if anybody feels the way I feel
I need inspiration
Not just another negotiation






享受这首歌...


~完~*♥关于我的歌♥*

没有评论: